Tanter på bussen?!!

Jaa, efter ca. 10 minuters plugg måste jag nu ta en paus...;) Hittar alltid lite pauser då & då,.. Men nu när jag e hemma hos Sebbe så kan jag ju inte stor-städa garderoben i af.. Lr vem vet?! Allt för att slippa läsa boken på engelska..Suck*

Blev sååå pissed off igår på bussen. Hade med mej en stor väska plus större handväska..(ja, ni fattar)
Kunde inte ha allt på mitt säte så fick ha det i det framför.. allt var frid & fröjd tills värsta kärringen kom in.
Högt å tydligt vems är detta??... med mina hörlurar i öronen & skön musik hörde jag inte.. såg i stället när hon började ta tag i min väska. Så trevligt säger jag att jag kan ta upp den så den står i sätet.. Men ikke.. där skulle sitta 2. De kunde inte sitta på varsin sida av gången.. nenene de gick juh verkligen inte.. så hon tar & praktiskt taget slänger ut väskan i gången.
Tack tant-jävel!

Jag kände hur mina horn sakta men säkert växte ut..



Hon förstörde heeellaa min buss-resa ända till vetlanda... suck*
Men sen blev Linan glad igen....=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0