Torsdag.

Ja, de var den sony ericsson de..Suck* dessa reparationer på jäkla mobilerna gör mej galen! Haha, ska göra som babe säger.. Köpa en stöttålig ;)
Eftersom jag fick bilen i går av mami & papi bär det av till staden senare o eftermiddag/kväll!

Orkar inte sätta mej ner & läsa.. har massvis till måndag! Men orka alla tusen sidor i en bok som man praktiskt taget nästan spyr på!

Dagen i går var i alla fall underbar! Sjukt vad mycket ngn kan betyda! My love är allt!! =) Jaa, å mina cutisar förstås!;)

Nope, nu ska Lina bli duktig å plugga lite. Snart kommer Mim hit. Då ska jag bjuda på lunch! Hehe.. torsk Verkligen inte lyxmiddag, men som sagt det är tanken som räknas..
Guudd, sikken röra det blev i dag på bloggen! Suck* hehe.. men men ska organisera upp allting sen. Alldeles för många tankar som snurrar runt i mitt lilla huvud!


Check in her blogg: www.mimism.blogg.se, Malin.. kan man annat än älska denna rock-brud?!;)

So long

Kommentarer
Postat av: Mim

Du det va Lyx a la Lina! Torsken var kanon! Thanks honey!

2008-09-14 @ 13:58:26
Postat av: Mim

Ja jag vet att jag borde sitta o lösa algoritmer istället för att kommentera din blogg, men det SUUUUUGER!!!

2008-09-14 @ 13:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0