Förbenade hals.

Ja.
Jag tycker synd om mig själv som ligger hemma efter en förmiddag på sjukan.
Halsprov & allmän rädla i hela kroppen.
Sjukhusskräck?
Kan väl uttycka mig med att jag inte är ngt större fan av män med Einstein- frilla & Harry Potter brillor.
Nåväl han var snäll & sade att Lina hade då ingen halsfluss som han tidigare nämnt.
Nej.
Istället kan jag vänta en vecka & har jag lika ont då.
Ja.
Då är det körtelfeber.
Hur fräsch låter inte de då?
Nåväl.
Jag ska bli frisk innan dess.
Svälja kommer inte på tanken.
Ett glas fil gled sakta & smärtfullt ner i strupen innan.
Magen glad med andra ord.
Jag?
Se på bilden å bedöm.
Jag slänger återigen in handduken.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nääe stackars dej! hoppas du piggnar till snart!

2009-04-20 @ 17:55:01
Postat av: ranniz

nääe stackars dej! hoppas du piggnar till snart!

2009-04-20 @ 17:55:21
URL: http://ranniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

lilla hjärtat. Tänker på dej! Hoppas inte du har fått sebbes onda sjukdom!!! älskar dej! puss hej!

2009-04-20 @ 20:54:12
Postat av: Maria

stackare!! hoppas inte du har fått sebbes onda sjukdom.!! krya på dej hjärtat! puss å kram

2009-04-20 @ 20:58:43
URL: http://vildangel86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0