Lafs.

Nyresning skall här bli i denna fina lägenhet.
Nåväl.
Min lilla walkin-closet som jag skulle haft en underbarsko-hylla på.
Blev istället datarum.
Nåväl, de var faktiskt en genialisk ide. Även om jag har lite svårt att erkänna detta.

Det är en sån period nu.
En period då jag vill ha ändring & de NU.
Ja.
Vårstädning kallas det.
Inte nog med att jag har det sådär en gång i veckan.
Skåpen skall rensas & sorteras i olika lådor & fack.
Allt kommer hittas på 2 röda.
Perfekt.
Dock är problemet att all min litteratur står just nu på sovrumsgolvet i väntan på bättre tider.
Jag kommer få bättre tider när de ligger i en stor mörk låda nere i förrådet.
För er vill jag inte se längre.
Konstigt att jag sover dåligt på natten??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0