Money Honey?

Att jag skulle vara impulsiv & fixa de jag vill ha snabbt.
Ja de är väl inget som gör någon i min närhet förvånad.
Nej, jag snackar inte massa skit nu.
Jag syftar på ting här.
Som vanligt har jag ha-begär & inte av den lätta saken.
Nej.
Denna dag är det är väska som jag hittat
8000:-
Ja.
Den är underbart snygg & jag vet hur otroligt läcker jag skulle vara i denna underbara.
Solbrillor, jeansshorts & en snygg top.
Ahh...
Jag njuter i min tanke.

Dock har jag en snygg karl som klär mig.
Kanske kan dra paralellen till min önskvärda väska?
Men nej, väskor kan man inte jämför med något annat.
Nej.
När en flicka vill ha ngt så är de nu.
Jag vill ha min väska med detsamma.
Jag tänker inte ge mig förrän jag har den hängades på min axel.
Med andra ord säger jag som Lady Gaga:
- My knees get week.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0