ROADTRIP.


  




Att vi gick upp i ottan för ännu en roadtrip.
Syns väl inte när allas leenden var på topp & vi drog iväg i världens roligaste bil?
Att jag fick åka med två brudar som är lika sköna som mina nya sneakers.(alltså himmelska)
Att jag fick sitta fram & leka Dj.
Att Lasse W var med oss hela vägen dit & hem.
Sjönsången rådde, när våra favvo låtar kom.
Är väl allt bara helt sjukt skoj.
Allt var som vanligt.
Brudarna skulle inta Lager 157.
Ja.
Alla handlade & mådde på topp.
Att någon nästan snodde våran vagn.
De brkymrade inte oss, när vårt största prob var om man skulle köpa en eller 2 scarf.
Ja.
Att vi åkte ut på landsbygden & chillade & kollade på rosa grisar.
Ja. detta gjorde bara roadtripen ännu mer skoj.
tro mej.
Skoj var de verkkligen.
Dock så har vi nog alla tre lite shopaholicsyndrom vilket ledde till att ingen var nöjd efter Lager.
Nope.
De blev Jkpg med ett X antal kassar med hem.
Thanks Girls.
Ni förgyllde min dag.
Att Maria höll på att köra av vägen vid Hasses.
De behövs ju inte nämnas här.
Jag menar, vi är ju hemma nu.
Haha.


Kommentarer
Postat av: Maria

åhhh det var verkligen guld värt igår. :)

2009-04-12 @ 22:44:05
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: Lina

Verkligen! De tar jag med mig när det är dagar som jag bara kräks på skolan! Hihi.

2009-04-13 @ 10:04:24
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0