Snyggt.

Hemma efter den snabbaste shoppingrunda jag någonsin gjort.
In & ut.
In & ut.
Ja.
Med huvud och nackvärk & smått illamående.
Men de var det värt.
Hittade en butik som jag än en gång blev kär i.
I gamla stan på en liten gata låg affären.
Suck.
De var inegn väska som följde med hem.
Nej.
I stället ett par örhängen i guld med en ljusgrön sten i .
Arorable.
Jag vet.
Att butiken hette Snyggt förklarar väl dess innehåll också.
Tur för mig att de hade en hemsida där jag kommer hålla mig underrättad dagligen.
Tack & lov.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för den fina reklamen!!!

Då ses vi förhoppningsvis igen ;)

Mvh Linda

2009-04-23 @ 11:34:02
URL: http://snyggteksjo.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej igen!

Försökte hitta nån mailadress till dig så jag kunde svara på din fråga... men jag svara här istället!

Tror du menar armbanden i inlägget "Nytt i butiken", då är priserna på dom tre armbanden uppifrån o ner 420, 250 och 360 kr!

Är det nåt annat du undrar är det bara maila mig!

2009-04-23 @ 11:39:40
URL: http://snyggteksjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0