Sommarkväll.

Helgen som kom försvann lika fort igen.
Jag har lyckats med mina planer.
Min helg har bestått av kärlek.
Massa kärlek.
Som säkert alla vet är jag en människa som lapar åt mig all kärlek jag kan få.
& delar gärna med mig.
Kvällen bestod av 3-rätters med kära vänner.
Susanna & hennes Jonny kom.
Trevligt med lite sällskap hos mej & S.
Att vi lyckades med maten till fullo?
Det var väl bara ett extra plus.
Dessa människor är underbara.
Klippor & jag e tacksam över att få dela kvällen med dem.
Jag älskade & njöt.
Njöt av att vara dom nära.
Vi var tacksamma för deras sällskap.

  

     

Kommentarer
Postat av: Susanna

Tack för en underbar kväll! Jag njöt av den goda maten och att vara med underbara vänner!

2009-04-27 @ 09:46:08
Postat av: Sofie Höglander

mysigt med parmiddag!!!

2009-04-27 @ 11:04:04
Postat av: Lina

Tack snälla du. Ja, de var underbart! Kärlek!

2009-04-27 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0