Sommarplaner.

En tunnare hodd & håret i tofs.
Ja.
Så spenderade jag prommen i solen innan med Sush.
Våren tog ännu ett kliv mot sommarn.
Gatorna sopas.
Det luktar vår.

Sommarn kommer bli min sista som student.
Den sista sommarn jag kommer slita som ett djur för att få den härliga feta lönen.
Sommarn vi alla kommer sitta i Östanå å grilla.
Sommarn vi alla kommer ha sandalen & fina sommarpumps.
Sommarn som skall spenderas i fina klänningar.
Jeansshorts, skjorta & brills?
Ja. Tack.
Sommarn jag kommer bli brunare än någonsin?
Ja. Tack.
Sommar jag vet kommer börja på Cypern.
Hur bra låter inte de då?

Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ååå vad jag längtar till sommaren nu!! Du gör det igen.. Du får mej att längta!!

2009-04-13 @ 14:55:00
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)!

2009-04-13 @ 15:18:23
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0