Morgonstund.

Solen skiner & jag har fortfarande inte kommit iväg på morgonpromenixen.
Nej, de blev en liten sovmorgon.
Trött som en gammal tant.
 Fan oxå.

Solens skiner som aldrig förr.

Det bir en dag utav plugg i solen. Härligt.

Brännan skall börja jobbas på & jag ska tillhöra eliten hade jag tänkt.

Jag var spänd som en 7-årig liten tös i går när den "nya" magnus glassen skulle smakas på vår lilla roadtrip.
Hehe.
Bullshit.
Glassen var överskattad, dyr & framförallt liten.
Dock var de småchokladbitarna ljuvligt goda.
Med en liten gnutta besvikelse i hjärtat for vi ändå hemåt mot my pears.
Ännu en kändis skådades igår.
Kanske skulle sadla om till papparazzi??!!
Skulle jag kanske klä mig såhär då?
JA.
Vet, vem vet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0