Dans på rosor.

Tanken slog mig just.
Jag har släppt henne & låtit honom ta henne i hans armar.
Flickan som jag håller i det hårdaste järngreppet som finns.
Hon ska nu ta det stora steget.
Närmare bestämt den 7:e Juni.
Hon & han ska de dom.
Hans ska bli hennes & hennes ska bli hans.

Jag erkänner att jag har svårt för att släppa henne.
Inte låta henne pröva sin egna vingar, inte alls.
Men för att hon ska bli oberoende av mig.
Att känna att hon inte behöver komppleteras längre.
För de behöver jag.
Jag behöver henne.
Vi har mött de flesta motgångar livet kan ge.
Såsom vi mött de mesta livet kan ge i glädje.

VI har livet framför oss.
Med bara 2 kvarter mellan oss.
Låt livet bli så.
En dans på rosor för 2 vänner.



Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag blir helt rörd nu när jag läser detta. Du behöver itne vara orolig, jag kommer inte bli oberoende av dig. Jag kommer behöva dig! Känner ofta att jag behöver dig... Å vi har mycket mer att upptäcka tillsammans! Tänk vad skoj att vi kommer bo så nära varandra snart!

2009-04-21 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0