<3

Mellisa Horn spelas hos oss idag.

Och jag saknar henne redan.
Sofie.
Den tjejjen är nära mitt hjärta.
Att redan sakna  känns rätt så bra ändå.
Hon fyllde tillsammans med Susanna upp de som bara dom kan.
Jodå.
Nu längtar jag till Sofie kommer "hem" igen.
Jag längtar efter att hon ska sova över här.
Prata & bara vara.
Ja.
Jag ska föreslå de någon gång.
Det ska jag.
Men vi har blivit stora.
Det konstaterades igår.
Men är vi verkligen de?
Vi tre kommer väl aldrig bli för stora?!
Nejdå.
Inte för varann i alla fall.

Och det är faktiskt så.
Det är något speciellt i hennes kramar.


  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vännen, vi måste sova över nån gång när jag är hemma..Känns lite jobbigt att det antagligen kommer dröja ganska länge tills jag kommer hem igen. Har verkligen så kul med dig Lina! Och vi delar så många minnen tillsammans! Tack för diskussionerna vi hade på Hörnet :) kramar

2009-08-28 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0