en push till mig själv.

Jag får nog helt enkelt ge mig själv en eloge nu.
Jodå.
En timmes promenad fick fick att vakna till uppe i ottan.
Och kanske tom. gick jag bort lite av den förbannade chokladen som bara SKULLE ner i min strupe i går.
Förbannat också.

I kväll ska det första passet avnjutas nere i träningslokalen.
Jodå.
Jag & siss ska återigen bli F&S nerds.
Detta gynnar mig när jag har så närma.
Så.
Egentligen ville jag bara ge mig själv en push i mitt nya nyttiga liv.
Jag menar en liten chokladbit i veckan har väl inget dött av?!
Nejdå.
Lite lycka är aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: Jonson

Kunde inte sagt det bättre själv damen!

2009-08-31 @ 21:00:58
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0