Im in love.

Att jag e fullkomligt kär är väl inget som förvånar någon.
Men nu står han säkert alldeles själv ute.
Som tur värmer solen lite så ´han inte fryser.
Om jag hade fått hade jag gärna spenderat hela natten med honom.
Jodå.
Kan man bli kär i en bil?
Tydligen.
Eller S är detta inget att tveka på.
Tveka har aldrig varit min starka sida.
Nej nej.
Det låter bra tycker jag.
Lina OCH Sebbes nya bil.
För visst är de så.
Vår första bil som är bådas.
Men sakta i backarna.
Den är inte vår.... ÄN.
Hoppas Hoppas.


  

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller tummarna för att bilen blir er! Javisst kan man bli kär i en bil:) Vem är inte det;) Kramar!

2009-08-07 @ 15:47:39
URL: http://www.myresidence.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0