Mat.

Efter en trevlig middag & god dricka somnade jag skönt.
Jodå.
Han förvåande mig i går.
Ken.
Bjöd på mat för att vi inte hade haft förlovningfest,
Istället tog han ut oss på hotellet på en trevlig middag,
Jo, jag tackar.
En öl på de & kvällen var given.
Jag hade trevligt, som vanligt i deras sällskap.
Att en Henke hoppade på gjorde bara saken roligare.

Vi planerar lite han & jag.
Ken alltså.
Han tyckte jag var vek som begav mig efter 23.
Jo.
Jag har ju faktsikt semester.
Vek & vek.
Mmm..
Jag laddar inför en karate som inom snart ska infinna sig.
TACK!


Kommentarer
Postat av: Jonson

Tack darling. Jag fick besked igår, känns riktigt skönt att inte behöva söka jobb än på ett tag :)

Du är me grym. Nästa vecka börjar ni skolan igen. Kommer kännas konstigt att inte vara där med er.

Lööööv

2009-08-26 @ 20:13:35
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0