Summer.



Jag kan sakna så de gör ont.
Men de där onda försvinner när jag tänker mig hennes skratt.
Just de.
Eriksson & Carlberg delar man inte på i första taget va?
Nene.
Dom sitter ihop som helan & halvan var de va?
Jodå.
För visst var de de som avnjöt en underbar semester med de 2 grabberna?
Ah.
Att dom bor ett x antal mil från varandra spelar ens ingen roll.
Mjo, lite kanske, men det tas snabbt igen

Jag råkar veta att hon bara fullkomligt älskar en låt.
Kan väl vara våran lilla hemlis?
Våran låt på något vis.
Japp.
Det blir den rullen vid nästa vistelse.
Jodå.
KÄRLEK.

Kommentarer
Postat av: maria

så söt du e.:) meeee lov u!!!!! saknar*

2009-08-05 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0