Andra Advent- Kärlek & Vänskap

  
  
  
   

    

Jag är hemma från Huvudstaden.
Jag saknar mina flickor redan.
En helg som bjöds på shopping, Julmarknader.
Goda middagar, skratt & Kramar.

Lördagens julmarknad på Skansen, gav oss alla massa ideér.
Dock kläckte Heidi de snygga kommentarerna.
-Att detta kan vi flickor ha i våra hus..
Nåja.
Då väntar vi på våra hus då. :)
Shoppingen var sisådär med.
Vi vandrade lite & vi gjorde lite fina fynd på Åhlens City.
Jodå.
De andra båda töserna hade dock inte samma shoppingkrut som jag ;)
Vad gör det när vänskapen spirar?


Söndagens julmarknad i Gamla stan var underbar...
Dock gick vi över den ganska fort & fortsatte mot staden, Drottninggatan & Biblioteksgatan...

Helgen gick alldeles för snabbt & jag saknar redan.
Ska jag behöva sakna ända till Jul?
Jag vet det..
De kommer stanna intill mitt hjärta hela livet.
Det är sånt man känner & vet.
Jag hoppas ni vill stanna där för evigt.



Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag vill stanna i ditt liv, i ditt hjärta och i dina tankar förevigt <3

2009-12-07 @ 15:06:46
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Cilla

Underbar helg med underbara vänner!

ni kommer båda stanna i mitt hjärta för alltid och jag i ert, hoppas jag! :)

puss puss

2009-12-07 @ 16:03:49
URL: http://cillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0