Fika + Staden





     

Herre mig gud. Vi kan nästan kalla henne för Bullmamma.
Ingen negativ klang.
I stället höjer jag henne till skyarna.
Gott fika som vanligt.
Massa snack om allt möjligt.
Eller ingenting alls.
Riktiga vänner som vet vad de vill ha.
Jag älskar dom.
Dagen till ära.
Alla dagar till ära förresten.

Mätta & glada i magen begav vi oss för en lite mindre shoppingrunda.
Ja.
Vad kom jag hem med denna gång.
Lite nagellack. En tee ( som man numera kallar de ;). & läppglans.
Nu är jag & mina glansiga läppar redo att möta våren.



Älskar er mina små töser.
Pratstunder som dessa är ett måste i livet,
Då mår man som bäst! =)


Fröken. L


Kommentarer
Postat av: Maria

åhh det var perfekt idag. :D

2009-02-20 @ 16:00:33
Postat av: Mim

Åh fina fina lilla Lina. Du gjorde precis min dag. Du och BJ, ni får mig alltid på bra humör. Kommer sakna dig så det kommer att värka i mitt lilla hjärta under dessa veckor. Får försöka ses lite ändå.

Underbart med fika och staden. Jag saknar våra dagar med detta.

Baby baby, telefonen åker snart ner i soptunnan!

Poooossss!

2009-02-20 @ 16:56:27
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Susanna

Det låter som en bra dag! Saknar er!

2009-02-21 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0