Kväller.

Här sitter jag & har fortfarande lite ont i munnen.
Jo, tack.
Min förkylning kommer vara borta i morgon.
Jag har tror de eller ej, behandlat mig med vitlök lliiitee fel.
Vänta, ska berätta.
Så här ligger det till.
Lina bright as always fick ett ubersmart tips från hennes ubersmarta vänninna.
Ja.
Vitlök tar kål på varenda lilla bacill som finns i kroppen sa hon.
Me like.
Så jag pressade en vitlök på ett knäcke.
Fy faen.
Denna konsekvens blev att Lina fick klunka en havliter mjölk.
Vid samtalet berättar hon att man endast ska hacka löken & svälja helt.
Haha.
Oj, vad vi skratta.
Nämen.
Hörde jag glass tas ut ur frysen?
Bäst å kila.
Inte tackar jag nej till glass inte.
Nope.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha ja du e för underbar du. =)

2009-02-04 @ 21:24:32
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: s e b b o

inte konstigt att du hörde hur glassen togs ur frysen. det va ju DU som gjorde det..!! haha..

2009-02-05 @ 17:09:24
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag trodde du tog ur den när jag satt vid datorn.. hihi

2009-02-05 @ 18:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0