Min vän Vs. Bridget


Jag måste nämna min vän Bridget.
Hon är en toppenstjärna som fasar över att hon ska komma hem till föräldrarna med en bulle i ugnen.
Hon är ju faktiskt fortfarande en ungmö.
Hon är den som innerst inne är rädd för att bli uppäten av hundar.
Rädd för att säga nej eller ska man säga ja.
Ja.
Pojkar i all ära.
Men denna gång tösen min.
Vet jag inte vad jag ska säga.
Som din personliga psykolog kan jag bara säga att lyssna till ditt fina hjärta.
Men som jag tidigare nämnde.
Bridget, jag tror det är ödet.

Men sen får du avgöra.
Jag lovar dig.
Du ska inte behöva sjunga all by myselt & ta till alkoholen ;)
Ben & Jerry är ett bättre förslag :P


Fröken L

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhh du e sååå söt. haha! =) me love u!

2009-02-18 @ 22:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0