Onsdag.

Pajen i micron & jag har en hungrig mage som är sugen på mat.
Detta ljuvliga studentliv.
Glassigt värre.
I mon är tenta som jag verkligen fasar över.
Tenta hit & tenta dit.
Jag hatar det verkligen.

Optikern igen.
Haha.
Dissar fortfarande för att jag inte använd mina precious Brills.
Men halluuu..

Nu är linserna på mina ögon som ska hjälpa mig att återigen solla mellan alla klädhyllor i butikerna.
Aha.
Nu  kläckte jag ju de.
Därför jag inte shoppade ngt vidare i höst.
Jag såg inte ;)

Nu blir det med andra ord andra bullar.
På lördag håller vi tummarna för att Mami möter mig på stan.
Med den fetaste plånbok jag aldrig tidigare skådat.


Kommentarer
Postat av: Sivan

Har du vunnit på lotto eller? Va bra då behöver jag inte ta med min plånka. hihi

2009-02-04 @ 14:07:52
Postat av: Maria

haha denna grymma bild kommer jag nästan ihåg. hahaha. detta cp-vin. :P shoppa loss nu vännen! det e du värd. :D

2009-02-04 @ 18:42:40
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: Lina

Mamma, du ska ju betala! :P

2009-02-04 @ 20:15:18
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0