Räddare i nöden.

Några X antal minuter spenderades precis i telefon med min Tvilling.
Mitt headset sucks.
Som vanligt.
Är de alltid ngt med mina telefoner som inte är bra.
Jag blir galen, minst sagt.
Nåväl med min kasse fullproppad med böcker till x-arbetet fick jag tantstämpel.
Suck. Jag hatar denna stämpel.
Men jag hade den i sådär 20 minuter
På min walk home.
Kassen stod stort tryck Vetlanda kommun.
Å kommunhuset på å allt.
Catching.
Mode-Lina är framme.

Aja, som tur var förgyllde Maria min promenix.
Den kvinnan är galen.
& Jag saknar henne som en vindruva saknar sin klase.
Hon & jag är galna & vi älskar varandra.
En utav mina starkaste vapendragare,
de e hon de.
Sådär som bara vänner kan.

Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Maria

hahah. japp ditt headset sucks. men det gör ingenting. för detta lilla samtal förgyllde min dag. =) Alltid lika underbart att prata med dej! :D



2009-02-17 @ 16:30:50
URL: http://vildangel86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0