Ranne & Lina

Frukosten är nu avnjuten
Ja för några timmar sen faktiskt.
Min underbara vän kom med frukost.
Ja.
Hade lite plugg att fixa till.
Nu.
Perfekt.
Som de förövrigt var innan oxå.
Menmen.
Frukosten var toppen.
Men ännu bättre att få ge en vän en kram.
Få säga att det var roligt att ses.
Vi har ändå bra minnen i bagaget.
Träffat Bamse.
Ja.
En i mängden.
Att vi dessutom blivit skrämda & stupfulla på en fest med massa idrottslärare & musiker.
De behöver vi väl inte nämna.
Eller?
Att det var vi som lattjade mest & bäst.
2 Lärare som var lättast mål att supa ner?!
Gratis alkohol.
Nåväl.

Tack min vän <3

Kommentarer
Postat av: Ranne

Upptäckte att jag satt med ett stort smile i ansiktet efter jag läst detta inlägg! :)

Du är för söt, och de känns skönt att vi har hittat varandra igen!! Det var nog meningen!

2009-02-28 @ 14:58:54
URL: http://ranniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0