Sjukhus

Ja.
Jag tycker synd om honom
Faktiskt jättesynd.

Men innerst inne tcker jag lite synd om mig själv oxå.
Som valigt.
Så fort dörrarna öppnades slogs lukten emot mig.
Sjukhusdoften.
Även att detta bara var en typ vårdcentral så spelar de ingen roll.
Bacillskräcken speds i hela min kropp & jag berättade klart & tydligt att S eller ja inte skulle ta på några ledstänger i trappen.
Jag tror säkert om min äckliga rädsla skulle försvinna bara dom tog av sig rockarna kanske?!
Ja, jag kommer hog alltid vara rädd.
Men nu ska jag ta hand om honom..
För om jag gör de riktigt bra.
Så väntar en överraskning nästa veckan.
Å de tycker vi väl om.
Eller?


Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Mim

Haha visst är det hysteriskt roligt med FF! Hoppas du har en toppendag beauty!

2009-02-18 @ 16:32:01
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0