Söka patent?! ;)

Ja, det är sant.
Ibland överträffar jag faktiskt mig själv.
Å andra sidan vet jag att jag är en mycket klok kvinna som gör sina rätta val i livet.
Eller kvinna & kvinna.
Tjej.
Ja, än vill jag inte ge mig själv tant-stämpeln.
Nog med att jag vid 22 års ålder ibland springer & putsar glasbodet allt för många ggr om dagen.
Eller att även jag är en sån som funderar om jag kommer köpa min päls innan jag fyller 65.
Ja, livet har många funderingar.

Men dagens sak som jag ska söka patent på :P
Måste vara denna otroligt checka idé.
Varför har jag inte tidigare kommit på att sätta fast örhängen på tallriksunderlägg av that´s right plastic.
Sen är det bara att hänga upp dom.
Tänk så smidigt nästa gång.
Jag vet.
Jag är genialisk.



t

Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Maria

åhhh snyggt kompis. :D

2009-02-19 @ 22:07:42
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: sis

åååhhhhh......... hi hi hi... du har för mycket tid!

2009-02-20 @ 18:03:48
Postat av: Lina

För mycket tid?! Lilla stora-syster. Det gäller att PLANERA. det är a& o.

2009-02-20 @ 18:18:17
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0