Söndag kväll

Under min tid i Växjöland var alla söndagar fyllda med ångest.
Söndagarna & jag är numera mycket goda vänner?
Min kärlek igemte mig i soffan & en fruktsallad.
Värme & kärlek.
Just det.
Dagen till ära har jag en myskväll planerad.
Tro det eller ej ;)
I looovvee it.


Ahaha.
Jag diggade Alcazar helt & hållet igår.
Denna låten kommer jag shake my booty till på Vetlandas dansgolv.
Jag & mina pumps kommer göra succe.
Baby we will be famous chicks






Thanks Mami för idag. Alltid lika mys hos er! <3



Fröken L.

Kommentarer
Postat av: FylleMim

Darling Darling. Jag ber om ursäkt för min fylla. Den fick mig att ringa och störa LovelyLina en lördagkväll. Skäms på mig. Men den planerade fyllan var väl behövd. Imon ses vi igen. :) Längtar efter att få fnissa lite med dig.

Jo Lasse, han va på Skavlan, kolla om det går repris. Han va riktigt rolig :) Härlig snubbe det där! Pussar till dig!

2009-02-08 @ 21:26:39
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Lina

Ahh, baby.. de var grymt skoj när du ringde! Du förgyllde min kväll.. Haha! Skrattde lite gott & svarade på att jag älskar dig oxå! ;)

2009-02-09 @ 13:45:23
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0