Söndag.

Ja, efter min första tripp är jag en aning förvirrad.
Tydligen känner jag inte alls till Vetlanda skogarna så väl som jag trodde.
Nope, mitt innen i skogen & irrade runt.
Aja.
Det är väl så man lär sig hitta.
Eller?!

Nåväl.
Last night var underbar.
Kladdkaka, käk & melodifestival med mina två ögonstenar.
Ja.
Tyvärr skär det i mitt hjärta när jag säger att Melodifestivalen sög.
Ja.
Kanske skulle ta slag i saken & köra ett bidrag nästa år?!
Glitter & glamour
Pompa & ståt.
Tja.
Why not?!


Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha.! Japp bidragen suger och Petra Mede e la inte den bästa programledaren men tror nog du skulle göra det bättre, och kompis glöm inte höjningen.! ;) Tack för en underbar kväll igår vännen! =) puss å kram

2009-02-22 @ 12:50:29
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: lina

Ojdå, jag glömde ju nämna höjningen ;) oups* Haha.. tack själv hjärtat! Puuusss

2009-02-22 @ 15:24:56
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0