Staden Jönköping.

Ja.
Jag har faktiskt lite ont i fötterna efter att ha promererat runt på A6 & IKEA dagen.
Tro mig.
Detta var precis vad jag behövde.
Dock började det hela lite dumt.
Haha,
Siss brände sig i gomen, IKEA hade way to hot wienerbrots.
Så en klagande syster fick jag dras med hela dagen.
Nedå, skämt å sido.
Detta var en hel-lyckad dag.
Siss kom hem med bla. ett matbord.
Haha.
Herrejösses.
I mina kassar fick en kjol, en maxad blus, mössa & lite smink and stuff.
Just ett fruktfat för 239 spänn.
Hehe.
Student här va?!

Jag blev återigen kär.
Jag intalar mig att jag aldrig sett så fina skor.
Sommarpumps.
Bruna med remmar.
JAg vet
JAg hör ordet
Kärlek.

Men nu får jag leva några dagar i ånger tills jag förhoppningsvis glömt bort.
Glömt kanske mitt livs bästa köp som aldrig blev
.Buueee.

Aja.
dagen var i alla fall superskoj.
Nu väntar en promenix med nya mössan! Wiiee =)


Fröken L.

Kommentarer
Postat av: sis

JAg har fortfarande så ont att jag inte kan dricka kaffe ordentligt.... Måste vara typ nionde gradens brännskada.....

2009-02-11 @ 08:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0