Tisdag.

Ojojoj, detta kallas blogg-torka.
Jag tänker då verkligen inte be om ursäkt för att inga inlägg har kommit.
I´m a busy woman.
Eller inte.
Nope, bloggen är inget som har prioriterats på sistone.
Nej, i stället har det skiftats med tankar, tårar & återigen tankar.



Dock är de en sån dag i dag då Lina har känns sig lite halvkrasslig.
Men inget slår knepet, thanks Mim.
En långdusch & minst 13 muggar Te.
Jag kommer kunna plugga heeelllaa natten & ändå se ut som ekorren i filmen " på andra sidan häcken"
Haha.
Ja, så är det nog.

Ojdå, här kommer S hem med ett stort paket.
Kan de vara ngt till mig?
Tssss*
Njae, de var visst en ny spisfläkt!
Haha.

Just lite internt med.
Jisses vilket roligt sms:samtal jag & Mia hade.
Haha.
Låter de vara hemligt.
Lika bra.



Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha ja vissa saker bör vara hemliga. :D

2009-02-03 @ 18:03:51
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: Mim

Baby, nu sitter jag faktiskt och fnissar lite åt dig. Vitlök on knäcke. Du är så jäkla skön damen! Love you!

2009-02-04 @ 15:06:48
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0