Tisdag.

Jag väntar på att solens ska komma fram,
eller rättare sagt.
Värma mig lite.
Detta kommer vara en underbar dag.
Tyvärr består dagen mest av inomhus grejer.

Helt plötsligt fick man " semester en vecka".
Endast litteratur som skall läsas.
Härligt.

I dag ska det lukta fräsch & sköljmedel här.
Lägenheten ska vara fin när S kommer hem.
Det är han värd.
För vet ni vad?
I mon åker vi till sjukhuset.,. Hohoho...
Tydligen ska tanden dras ut.
Jag har förstått att denna man e en aning smått orolig över detta.
Haha.
Åh, jag bara skrattar som den äckligt skadeglada jävel jag e.
Sorry Babe.
Jag tycker synd om dig.
Även om du kommer dregla i sådär 3 dgr efterår.
Moahahhahaa



Kommentarer
Postat av: Mim

Men vet du darling, skadeglädje är den enda sanna glädjen ;)

2009-02-17 @ 11:52:48
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack min vän, tack! =)

2009-02-17 @ 12:36:04
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0