Torsdag kväll.

Att Lina är hagalen, det vet vi väl alla.
Men vaffö kan ingen dela det intressen Lina & Mim verkar ha här i lilla sketlanda.
Finns de ngt bättre än att bara slänga allt & sidan för att sticka ner mot stan.
Släppa alla bekymmer & shoppa lite?!
Nope.
Här är alla busy & verkar inte ens tycka det är skoj.
Hellu.

Malin, du behöver inte flytta till Malmö.
Flytta hit...
Ahhahahahaa..
Nu kommer du nog skratta så du fiser på dig..

Iaf.
Här sitter jag med min ubersnygga nya telefjon.
Japps, jag vann kriget mot den tafatte telefonförsäljaren.
Så nu är den nya samsung min.
MOahahahhaaa..
Fuck you.

Kommentarer
Postat av: Maria

vaaa ny telefon igen. :O vill se bild. :D puss

2009-02-06 @ 02:18:37
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, ny telefon ;) ahh kameran vill inte fota snyggt:P

2009-02-07 @ 15:43:42
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0