Förkyld.

My new black jeans feels great.
Dock fick invigas i dag till mina svarta stövletter & skinnjacka.
Läckert.
Jag vet Mamma.
Inget väder för varken skinnjacka eller stövletter.
Men jag trotsade vädret.
As usual.


Förkylningen kan fara åt h-vete.
Jag orkar inte vara sjuk längre & inte sova på natten.

Mina söta små inköp till köket i dag.
Lite kvinnlig toutch har väl aldrig skadat?
Att jag tillför den gör de väl bara bättre?


  


I kväll har jag bestämt mig att förkylningen ska vara borta..
Jag kan köpa att vara halvseg i dag.
Men i kväll ska jag vara snygg & stråla. (tack Mim)
Jope.
Så är fallet.


Saknar dig Sofie, min ögonsten <3


Fröken L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0