En doft av vår.

Nya ting till vårgarderoben shoppades i går.
Nya jeans.
Känns sååå bra.
Dragkedjan längst ner är jag bara kär i.
Ja. det är nog så.
Jag blir lätt kär i ting.
Diskuterade detta med S igår.
Han prioriterar prylar...
Jag kläder.
Precis så det ska vara =)
I mogon skall de köpas skor.
Ikea & A6 nästa.

Förresten luktar de underbart i lgh i dag.
Sköljmedel & nystädat.
Fräscht & Friskt.
Synd bara att alla förbannade böcker tar upp min tid.
Hinner inte njuta av de underbara.
Abropå¨de.
I kväll ska jag njuta.
När jag sitter på salongen & får fixat hår & te =)
Underbart!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! vart köpte du jeansen? jag borde också ha ett par nya, men tycker det är så svårt att veta vart man ska köpa..

2009-01-23 @ 17:28:17
Postat av: Lina

Precis, jag köpte dom faktiskt på Vila =)

2009-01-23 @ 18:54:42
Postat av: Sofie

Jaha ja de har bra jeans. Mina älsklingsjeans är därifrån :) kunde du träffas på fredag eller? jag hör av mig! puss

2009-01-24 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0