Hon var min sol i dag.

Dagen fylldes av skratt.
Saknade tomrummet fylldes återigen på.
Jag behöver henne.
Hade jag blundad & bara hört oss.
Hade jag trott att vi satt i våra bestämda hörn.
I klippan-soffan på Stallvägen 50 B.
Tända ljus & mys.
Mys som bara Mim & Lina lyckas få till.
Vänner.
Ja.
Det är vi det.

Flickan ska flytta till storstaden.
Lämna lägenheten, ut på nya äventyr.
Lina ska hälsa på.
Det har hon lovat.
Hon kom idag på att hon ständigt behöver sin Malin-dos.
& förresten.
Lina har aldrig varit i Malmö.
So said that.





..::Vi tycker nog samma. För i detta gråa väder var det DU som var min sol i dag::..


 

Kommentarer
Postat av: Mim

Fina Fina Lina. Saknade dig när vi kramade om varandra och sa hejdå. Saknar dig nu. Saknar att ha dig här. Du är helt enkelt otroligt saknad här. Kunde inte få stopp på truten under vår lunch. Saknar vårt smygätande på Stallvägen 50 B i Klippansoffan. Saknar våra pust, stånk och stön när du sitter i barstolen och jag i soffan under pluggandet. Saknar våra galna shoppingturer. Saknar att ha dig här. Du är välkommen när du vill! Speciellt när jag beger mig till storstan! Puss hon' !!!

2009-01-13 @ 20:17:11
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Mim

Du gjorde min dag. Saknade dig när jag kramade om dig och sa hejdå. Saknar att ha dig här. Saknar våra hörn i klippansoffan, med en godisbit eller två, du i barstolen jag i soffan under vår pust, stånk och stönande när vi pluggar. Saknar vårt fniss, tissel och tassel under föreläsningarna. Hoppas vi får fler tillsammans i vår. Du kommer alltid att vara en del av mig och mitt Campus. Lina i mitt hjärta. <3

2009-01-13 @ 20:18:46
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Mim

Du gjorde min dag. Saknade dig när jag kramade om dig och sa hejdå. Saknar att ha dig här. Saknar våra hörn i klippansoffan, med en godisbit eller två, du i barstolen jag i soffan under vår pust, stånk och stönande när vi pluggar. Saknar vårt fniss, tissel och tassel under föreläsningarna. Hoppas vi får fler tillsammans i vår. Du kommer alltid att vara en del av mig och mitt Campus. Lina i mitt hjärta. <3

2009-01-13 @ 20:19:19
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Mim

Du gjorde min dag. Saknade dig när jag kramade om dig och sa hejdå. Saknar att ha dig här. Saknar våra hörn i klippansoffan, med en godisbit eller två, du i barstolen jag i soffan under vår pust, stånk och stönande när vi pluggar. Saknar vårt fniss, tissel och tassel under föreläsningarna. Hoppas vi får fler tillsammans i vår. Du kommer alltid att vara en del av mig och mitt Campus. Lina i mitt hjärta. <3

2009-01-13 @ 20:19:36
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Mim

Du gjorde min dag. Saknade dig när jag kramade om dig och sa hejdå. Saknar att ha dig här. Saknar våra hörn i klippansoffan, med en godisbit eller två, du i barstolen jag i soffan under vår pust, stånk och stönande när vi pluggar. Saknar vårt fniss, tissel och tassel under föreläsningarna. Hoppas vi får fler tillsammans i vår. Du kommer alltid att vara en del av mig och mitt Campus. Lina i mitt hjärta. <3

2009-01-13 @ 20:19:55
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Mim

Du gjorde min dag. Saknade dig när jag kramade om dig och sa hejdå. Saknar att ha dig här. Saknar våra hörn i klippansoffan, med en godisbit eller två, du i barstolen jag i soffan under vår pust, stånk och stönande när vi pluggar. Saknar vårt fniss, tissel och tassel under föreläsningarna. Hoppas vi får fler tillsammans i vår. Du kommer alltid att vara en del av mig och mitt Campus. Lina i mitt hjärta. <3

2009-01-13 @ 20:21:18
URL: http://mimism.blogg.se/
Postat av: Mim

darling darling. Det är något konstigt med inläggen på dina blogg. Kommentarerna kommer inte trots att man skickar, man skriver om några ggr tills man inte tyar mer. Nu såg jag att du hade 6 kommentarer av samma från moi. Weirds! ses imon darling!

2009-01-18 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0