Klockan är kväll nu.

Eftermiddagen kunde inte börjat bättre.
Jag saknar Sofie.
Äntligen fick vi ses.
En fika på hörnet var bestämt. Hur gott smakade inte detta då?
Trots att vissa högljudda befann sig i lokalen.
Men så är det, han ska alltid dra till sig uppmärksamhet.
Självklart drog vi en runda på stan.
Blev lite shopping även denna dag.
I dag hamnde en skorta i min kasse, lite andra hot stuffs & slutligen ett armband som jag redan älskar.
En eftermiddag med snack om allt mellan himmel & jord.
Precis så som de ska vara när vi alltid ses.
Sofie kommer alltid vara min Sofie.
Jag kommer alltid vara hennes Lina.
Inget kan väl slå sommarn vi nästan "bodde" ihop?
Vänskap.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh Lina det var verkligen så kul igår att träffa dig igen! Den där sommarn när vi tältade och hade kul kommer jag aldrig glömma...:)Älskar dig vännen! puss

2009-01-31 @ 16:52:20
Postat av: Mim

Pics please! Jag vill se dina fina fynd, skjorta låter nice! HIttade världens finaste jeansskjorta i Kstad när jag var där i helgen. Men den var för dyr för en students plånka. Puss darling

2009-02-04 @ 15:05:25
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0