Måndag morgon

Nu sitter jag med mitt te & myser innan det är dags att sätta ihop med skolan.
Finns ett ord som beskriver mig denna morgon.
Förbannad.
Inte så lite heller.
Min vän skickar ett sms om att de haft inbrott.
Varför.
Varför kan människor i detta land låta andras egendom vara?
Tackar gudarna för att de inte blev skadade.
But Why??
Ja.
som sagt jag är bara förbannad denna morgon.
Att de tog ngt som betyder mycket för mamma Anne.
Ja, de gör ju inte saken bättre.
Tänker på er.
Fast inte ändrar det på ngt.
Nej.
Önskar jag kunde vrida tillbaka klockan lite... bara lite.

Kommentarer
Postat av: Sushi

Vad gullig du är vännen! Mamma tackar för omtanken!

2009-01-12 @ 12:18:29
Postat av: Heidi

Gud vad fin blogg du har :) Vill oxå ha, men vette fan om jag vill lägga ut de pengarna hihi!! Ja gud man blir ju så jävla förbannad!! <3

2009-01-12 @ 13:15:47
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja jag blev så förbannad när jag hörde om detta. Så läskigt! Mamma och pappa var kattvakt när det hände så därför jag vet. Tänker om de hade varit i huset när de släppte in lilla Sotis. Det värsta är när de tar något som man inte kan ersätta! Tänker med på familjen. Och tack för att de inte gjorde något med Sotis. Än en gång, tänker på familjen!

2009-01-12 @ 14:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0