Mer snygghet, gott folk.

Laddar för mitt Spinning-pass som snart sätter igång.
Dock är det all annan musik är pump i mina lurar.
Närmare bestämt Kent.
Jag behöver höra dom nu.
Varför?
Bra fråga

Tankarna i mitt huvud snurrar.
När man ständigt hävdar sig själv.
Gör man det pga.
Självsäkerhet?
Eller
Osäkerhet?
Jag vet inte.
Jag säger som min goda vän Maria:
- På morgen så säger jag till mig själv. Fan va snygg jag är.

Jag säger bara gött bruden.
För har vi inte alla såna dagar som vi bara tycker att vi e..
Att vi är makalöst snygga?

Vad är felet i de?
Nene.
Avundsjuka lägg ner.
Tjejer är grymt proffsiga på att trycka ner varandra.
Tjejjer lägg ner.
Alla är snygga på sitt lilla vis ;)


Mer snygghet åt folket



Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Klart som fan att du är snygg!! Och du får säga det till dej själv OCH alla andra! För jag skiter fullständigt i avundsjuka och sån skit. Det kan dra åt skogen!! <3

P.S Jäkligt snygga vi var på kortet ;)

2009-01-13 @ 12:38:22
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja för snygga det e vi. :P

2009-01-13 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0