Onsdag.

Dagen till ära har jag helt & hållet slopat
"Endast äta godis på Lördagar"
Novish-mässan?!
Säger väl allt, som Jennie nämnde.
Årets höjdpunkt på universitetet.
Pennor stoppades i fickan.
Block delades ut.
Hundratusen olika godiskålar.
Å vad skulle jag göra?
Gå förbi & titta åt alla goda godiskolor som fanns.
Nepp.
Träningsguden där uppe.
Jag svek dej i dag.
Men jag kan bli förlåten.
Om jag säger att jag har en tenta nästa vecka.
 I Demokrati?
Tack.
Nu har jag nog din förståelse igen va?!
Jag kanske till och med är värd en BJ i mon?!
Ja.
En BJ ska det nog bli i mon.


Jag har drömmar om vad som kan öppnas i lokalen nere på gatan.
BJ-severing=)


Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha du och din BJ. ;) men jag förstår dej, denna underbara glass. =)

2009-01-29 @ 10:27:25
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: Mim

Du är värld all BJ i världen darling!

2009-02-04 @ 15:04:12
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0