The best damn thing.

Mitt combat-pass har gett mig låtarna på hjärtan.
Avril spelas om & om igen.
Känner hur adrenalinet börjar pumpa ;)
Men som sagt.
Håll dig en dag till :P


Kikade på idrottsgalan i går.
Men ikke såg jag lilla sushi & hennes Jonny.
Sorry folks.
Dock blev jag lite bitter
Japp
Bitter på ngr "stjärnor"
Eller
Egentligen blev jag de pga av de vältränade överarmarna.
Överarmarna som fick S att häpna.
Men snabbt kommenterar jag att det inte är snyggt.
Seriöst vältränad,
oki.
Men kvinnlig kropp höjer jag högre.
Kalla mig gammalmodig.
Damn, jag tycker man ska se skillnad på kvinnlig & manlig överkropp.
Punkt Slut.
Okej.
För övrigt är jag inget fan av denna person heller.
Plus att hon hade fula kläder.
Punkt Slut.



Haha, kalla mig bitter.
Men jag e int bitter ;)
Nope. i dag är lägenhetens golv mitt dansgolv.
Yiieeehhoo




Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Lina, fortsätt pumpa=D. Haha cool bild. Kommer jag inte ihåg att den togs. Måste blivit full av alla bubblor i colan:P

2009-01-21 @ 20:05:33
Postat av: Mim

Vet inte hur många inlägg jag gjort på just detta inlägget, men inget händer. Så jag ger upp. Hoppas vi ses något imon darling darling, om inte ses vi nästa vecka massa kärlek till dig i helgen! Lövvv

2009-01-22 @ 09:52:28
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0