Havet i mon.

Tända ljus & stilla.
Ja.
Det sägs visst att Lina ska ut på havet i morgon.
Sist jag var ute var det allt annat än fridfullt.
Jo, jag tackar ja.
Meterhöga vågor & en Lina som höll på å spy.
Som kollade var ving-värden var hela tiden.
Varför?
Jo.
Klart jag kände mig trygg när han var i närheten.
Han som hade vanan inne.
Nåväl.
Inget hände mer än att jag lipade två, kanske tre gånger.
Men de spelar väl ingen roll när man egentligen ÄLSKAR havet.
Nej,
Trodde väl de.
Så i mon tar jag mig bara en tablett.
Sen njuter jag av dagen till havs.
Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Va roligt ska ni åka iväg gumman? måste ses en dag snart! var ju evigheter sen! saknar dig!

hoppas ni får roligt på havet och att du slipper bli sjösjuk! puss puss

2009-07-11 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0