Jobb.



Åjo.
Det känns.
Det känns allt lite i kroppen.
Men det är de värt.
Kan det vara så att jag inte längre är 18 i kroppen?
Nej då.
Det är bara trötthet för att det är så mycket nu.
Det säger vi i alla fall.
Inte skulle jag väl acceptera att 23 är någon ålder på en ko?
Nej då.
Rena barnrumpan än så länge,
Jag har ju knappt börjat leva livet än.
Nåväl.
I dag är det visst ensamtid på skånegatan.
Jag och sjuttio-elva ljus har mys.
Ingen S här inte.
Nope.
Jobba lite.
Jadå.
Det är bra min man.
Jobba på.
För mig väntas en hård arbetsvecka.
Ja.
Bara att förbereda sig på.
Grattis Lina.

Kommentarer
Postat av: osco

vilken fin och snygg blogg du har! :D kolla in min,

2009-07-19 @ 21:45:27
URL: http://beyosco.blogg.se/
Postat av: emma



http://dedeprivat.blogg.se

- FINASTE killen i BLOGGVÄRLDEN!! :)



Rapartisten Dedede - läs hans texter, OTROLIGT VACKER! out of this world. Otroligt vacker...skicka vidare till 5 stycken annars får man otur i kärlek! Finaste killen i bloggvärlden!

2009-07-19 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0