Kanske ändå inte nä

  

Nej.
Mina drömmar om en händig hemma-fru leva-äckligt rik hela livet konsept kanske inte funkar.
Nej.
Tydligen kan jag knappt göra saft.
Eller vem har sagt att man måste kunna de.
Nåväl.
Jag var lite huslig & gjorde jordgubbssaft.
Jag vet.
Eloge till mig.
Tack.
Första bilden visar ändå vilken kaos, men sikken rolig grej de var.
Att Carlberg var här & vi fick ide´n till bananen är väl bara bra.
Ja,
Resultatet blev bra & förhoppningsvis gott.
Jag fortsätter mina house-wifes drömmar & klättrar ett steg upp  mot toppen.
Japp.
Ett trappsteg till mig.
Tack då.


Kommentarer
Postat av: Sofie

ojojoj, vad husliga ni är...väldigt gott med hemmagjord saft =)

2009-07-11 @ 11:37:02
Postat av: Lina

Det gäller ju att börja öva du vet ;)

2009-07-12 @ 15:03:28
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/
Postat av: maria

åhh jag kommer nog inte bli någon bra hemmafru om jag ska dissakera bananer varje gång man ska fixa något. :S men med rätt redskap så e vi gryyymma. :P

2009-07-14 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0