Knackerackebakis.

la

Japps.
Fejket är på & de ser faktiskt helt oki ut.
Skämt åsido.
Bakfull i dag.
Jo jag tackar jag.
Lite märkligt eftersom jag endast intagit alkoholfri vätska hela helgen.
Vissa kallar det övertrött.
Jag väljer att se de som en bakfylla & att jag e pigg som en lärka i mon.
In my ass.
Jag vet
Men jag ser det positiva med bakisheten.
Gött med lite homemade kebabtallrik & en rulle.
Tydligen ska här ses en till innan natten kommer.
Ah.
I dag är de skönt.
Skönt att vara bakfejkfull.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Men va roligt! Skoj å komma iväg å göra något sådant! :-) jaså e de där? va skoj! men det behövs biljetter dit va? jupp det e ju det! så det måste vi styra upp något snart när det passar båda! :-) puss puss

2009-07-12 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0