Västervik & havet.

Jag sitter & diskuterar lite smått sådär.
Ja.
Jag tycker att våran båt ska ligga på ostkusten.
Varför inte.
Ett skäl till att åka till kusterna på helgerna.
Nåväl ett senare kapitel sa han.
Bäst att lyda tänker jag.

Ja.
Gårdagen var underbar.
Att det blev så lyckat hade jag inte kunnat tro.
Ut till öde öar & båtåk i skärgården.
Jag tackar ja.
Ett jet-set liv skulle jag inte tacka nej till direkt.
Eller?
Visfestivalen som pricket över i:et blev en mysig kväll.
Ja.
Tack alla ni som gjorde den bäst!



  
  
  
  


Kommentarer
Postat av: Cilla

Va härligt det ser ut som att ni hade! hur kom det sig att ni var i västervik? nyfiken Vet inte när jag kommer hem nästa gång.. beror lite på.. men vi måste ju ses snart! var alltför längesen nu ju! puss

2009-07-12 @ 15:38:18
URL: http://cillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0