Kan jag hjälpa?

Medans jag ändå sitter här & väntar kan jag passa på.
Jag passar på att ge mig själv lite dåligt samvete.
Ångesten kommer om pengar.
Nej, inte mina pengar.
Utan de som verkligen inte har det.
De i andra länder som jag kan hjälpa genom några fjuttiga hundralappar i mån.
Ja, det är så jag skäms när jag tänker på hur mycket pengar jag lägger på mig själv.
Är det egoistiskt??
JA, det kanske är det.
Jag vill ge pengar.
Jag är faktiskt generös.
Ja det är jag.
Ett fadderbarn hade varit något.
Att se att man gör nytta.
Tåls att tänka på.
OCh Eriksson.
SKÄRPNING!

Kommentarer
Postat av: silly

de finns några som e jättefula :(! Du måste lägga in kort när de e klart :D!!

2009-06-03 @ 21:08:40
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0