Välkommen tillbaka.

Jäg välkommnar mig själv tillbaka.
Till den världen som inte endast handlar om examensarbete, validitet & resultatdiskussioner.
Nej.
Den andra världen.
Den sociala där man hinner ta en fika eller kolla på tv. 
Där man helt enkelt kan bara vara.
Med andra ord försöker jag nog förklara hur otroligt skönt det är att vara klar med vårt ex-atbete.
Att faktiskt kunna snegla på det.
Och faktiskt tänka hur jäkla bra vi är.
Ja. vi är stolta nu.
Då vi äntligen fött fram vårt barn (arbete)
Efter 9 veckors förlossning.( Ja, man säger så inom denna skrivvärld) 

Just.
MIn syster förgyllde min ensamma eftermiddag.
En fin blomma, choklad & lite fika fick bli min fest i dag.
En fest jag är mer än nöjd över.
TACK!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0