En kram, inga ord.

Hon & Jag.
Vi som alltid kommer vara vi.
Vi sätter oss utan ett enda ord.
Mer behövs inte.
En kopp te i handen.
Mys under filten.
Men det är sant.
Man väcker en ångest när man släcker en annan.
Har vi blivit som dom?
Folk tittar.
Ser dom våra tankar.
Eller bara dina fina ögon?
Du är min vapendragare.
Jag är din.
Tillsammans är vi starka.
Starkast?
Ja, vi vill tro detta.
När jag går ifrån.
DU håller kvar.
VI vet båda två.
Att vägarna går olika.
Men ändå olika.
En kram inga ord.
Vi vet båda två.
Båda två.
Vi kommer alltid älska varandra.


Kommentarer
Postat av: Maria

åhh du e så vacker. kommer aldrig sluta älska dej! Du är min allra bästa och finaste vän!

2009-03-15 @ 20:29:11
URL: http://vildangel86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0