Född Flygvärdinna?

Jag behöver ut.
Pröva min unga vingar lite till.
Är jag verkligen redo ör arbetslivet som väntar där ute.
Så mycket jag vill göra, men finns verkligen all tid i världen?
Jag vet att allt kommer gå i ett ända tills jag fyller ja.. 40?
Ne
Allvarligt talat.
Hur ska jag hinna med allt?
Alla platser jag vill besöka?
Ska inte vara en crybaby.
Då jag faktiskt rest mycket de senaste åren.
Mycket för att vara en poor student. ;)
Jag kanske ska skatta mig lycklig för det?

Men vad vore en helg i december i NY?
Eller kanske 2 veckor till Thailand?
Ja,
Eller varför inte en vecka till Bali.

Ja mina tankar går i många funderingar.
Vart ska nästa äventyr bära.
Nåväl.

Kanske skulle blivit flygvärdinna?
Fått se länder & olika kontinenter.
En värdsdel som i sig är alldeles unik & underbar.
Nej.
På måndag hämtar jag de nya resekatalogerna.
För en sak är sant.
I höst/vinter drar jag till andra länder.
Punkt Slut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0