Fredagsfika Med Jossan.

Fredagen är här & jag ska dra ner till stadens cafe.
Rättare sagt är det dags för fika med Söta Jossan.
Japps.
De personer vi inte kommer nämna är få.
So face it.
Jag har kommit underfund med.
Eller min kära vän Mim
gjorde min underfund med att i bloggar sker mycket snok.
Japps.
Så.
Snoka på ni.
Nu vet ni i alla fall att jag kommer snacka massa i ett x antal timmar.
Men kommer inte lägga ner energi på massa skit.
Nej.
Jag vill veta hur Jossan mår & hur hon har de.
Just de.
Sanna vänner.




Fröken L.

Kommentarer
Postat av: Mim

Tummen upp för det Darling! Hoppas ni hade mysigt. Ja, jag vet att jag är galet efter med att uppdatera din blogg, men snacka om trevlig långläsning!

2009-04-06 @ 16:05:38
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0