Ha begär

Ja.
Mina fingrar kliar som allt för mycke.
Ja, självklart efter choklad med.
Som vanligt.
Men denna dag är Lina otroligt sugen på att fara till ett shopping-center.
Låta pengarna ordagrant "blåsa" ur min plånbok.
För ja.
Jag satt nyss & kommenterade Heidi.
Man får unna sig som student.
Haha.
Självklart.
Att det på sistone både hamnat
Pennkjolar, klänningar & toppar i garderob.
Det är väl bara bra,
Att jag fick ett presentkort av S på Gina.
Ja, de gör väl det hela bara mycket roligare.
Eller?
Japps.
Så chicks.
Kom så drar vi!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja studenter får unna sig. Hmmmm jag tänker mej en roadtrip till något roligt ställe... Med mycket affärer kanske?! Lite längre bort fast ändå inte. Tycker vi tjejer ska ta en trip bort på påsklovet. Shopping ett underbart ord.... Love <3

2009-03-27 @ 12:11:43
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tänker samma sak. TELEPATI. samla ett gäng så sticker vi! I looovvee roadtrips.

2009-03-27 @ 14:23:54
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0